Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 91
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
tel. 41 266 46 80, 41 266 47 33, fax 41 266 43 75
strona internetowa: www.mecostrowiec.pl
adres e-mail: mec@mecostrowiec.pl
Godziny pracy pracowników administracyjnych od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500
Kasa MEC czynna od poniedziałku do piątku w godz. 900 – 1300
Faktury i płatności – Dział Handlowy, tel. 41 266 46 80 wew. 50
Przyłączenie do sieci, umowy – Dział Techniczny, tel. 41 266 46 80 wew. 40
Prezes Zarządu w sprawach skarg i zażaleń przyjmuje codziennie w godzinach od 700 do 1500.
Pogotowie Ciepłownicze: tel. 41 266 62 02
Pogotowie ciepłownicze przyjmuje zgłoszenia całą dobę.
W przypadku zgłoszeń nieszczelności w obrębie wymiennikowni i na przyłączu realizacja zgłoszenia odbywać się będzie niezwłocznie po jego przyjęciu.
W przypadku zgłoszenia zaniżenia temperatury, konieczności zmiany parametrów automatycznej regulacji zgłoszenia przyjmowane będą całodobowo, natomiast ich realizacja odbywać się będzie w dniu następnym w godzinach 7-15.