artykuł nr 1

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 91
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
tel. 41 266 46 80, 41 266 47 33, fax 41 266 43 75
strona internetowa: www.mecostrowiec.pl
adres e-mail: mec@mecostrowiec.pl

Godziny pracy pracowników administracyjnych od poniedziałku do piątku  w godz. 700 – 1500

Kasa MEC czynna od poniedziałku do piątku  w godz. 900 – 1300

Faktury i płatności – Dział Handlowy, tel. 41 266 46 80 wew. 50
Przyłączenie do sieci, umowy – Dział Techniczny, tel. 41 266 46 80 wew. 40

Prezes Zarządu w sprawach skarg i zażaleń przyjmuje codziennie  w godzinach od  700 do 1500.

Pogotowie Ciepłownicze: tel. 41 266 62 02

Pogotowie ciepłownicze przyjmuje zgłoszenia całą dobę.

W przypadku zgłoszeń nieszczelności w obrębie wymiennikowni i na przyłączu realizacja zgłoszenia odbywać się będzie niezwłocznie po jego przyjęciu.

W przypadku zgłoszenia zaniżenia temperatury, konieczności zmiany parametrów automatycznej regulacji zgłoszenia przyjmowane będą całodobowo, natomiast ich realizacja odbywać się będzie w dniu następnym w godzinach 7-15.